23 Şubat 2019 Cumartesi

MERHABA HOŞGELDİNİZ

Sevgili  izleyiciler  Merhabalar

Bu sitede benim en sevdiğim  !!  Çok beğenerek dinlediğim  !!
Dinlemekten asla bıkmadığım !!


Yıllar geçse de; ta tanıştığım ilk günlerdeki aynı heyecanla 
dinlemeye devam ettiğim  !!

Artık benim vazgeçilmezlerim  !!   Benim klasiklerim dediğim !!
Bu  yabancı ve Türkçe  sözlü  ezgileri  sizlerle  !!

Benim ne dinlediğimi merak eden,sık sık  soran 
(ne yazıkki tek tek yanıt vermemin mümkün olmadığı)
internet arkadaşlarla  !!
Dolayısıyla tüm merak edenlerle paylaşmak için buradayım  !!

Kimbilir sizler de bu şarkıların ya benim gibi koliği ya da  

değilsinizdir !!
Şimdiye dek hiç tanışmasanız da ben tanışmanızı öneririm  !!
Bana göre hepside birbirinden güzel  !!  Muhteşem  !!
İşte bu muhteşem ezgilerle;


BENİM ŞARKILARIM) la sizleri buluşturuyorum  !!



Hümeyra Kahvecioglu
http://hmeyra.blogspot.com
hmeyra@gmail.com







Hiç yorum yok: