2 Mart 2009 Pazartesi

JOE DASSIN/ET SI TU N'EXISTAIS PAS

YA SEN OLMASAYDIN

Ya sen olmasaydın
Söyle bana ben niye var olacaktım ki
Sensiz bir dünyada
Umut ve pişmanlık duymadan
Sürünmek için mi?

Ve sen olmasaydın eğer
Aşkı icad etmeye çalışırdım
Tıpkı bir ressam gibi
Parmaklarının altında
Günün renklerinin doğduğunu gören
Ve onlara bir faydası olmayan

Ya sen olmasaydın
Söyle bana ben kimin için var olacaktım ki
Kollarımda uyuyakalan
Ve asla sevmeyeceğim
Gelip geçici kadınlar için mi?

Ve sen olmasaydın eğer
En fazla bir nokta olurdum
Gelip giden bu dünyada
Kaybolur giderdim
Ve sana ihtiyaç duyardım

Ya sen olmasaydın
Söyle bana ben nasıl var olacaktım ki?
Kendimmiş gibi yapardım
Ama gerçek olmazdım ki

Ve sen olmasaydın eğer
İnanıyorum ki bulmuş olurdum
Hayatın sırrını ve nedenini
Sadece seni yaratmak
Ve sana bakmak için..

Hiç yorum yok: